Kış Diyetleri ve Fazla Kilolar

Kış Diyetleri ve Fazla Kilolar

Kış geldiği zaman özellikle biz kadınlarda, kalın kıyafetlerin verdiği rahatlık ile battaniye altındaki sıcak çikolatalara sığınarak yazın güç bela verdiğimiz kiloları, büyük bir şefkatle yeniden çağırıyoruz. Oysaki küçük değişiklikler ile kışı kilo almadan bitirmek de mümkün.

Elbise Dolabına Asla Dokunma!

Bir beden büyük olan kıyafetler, diyet yapılırken baş düşmanımızdır. Ne zaman oversized moda oldu, biz kadınlar bunu kilo saklama yöntemi olarak kullanmaya başladık ki; oversized asla kilo alın ve bunları saklayın düşüncesi ile oluşmadı. Bir beden daha sonra bir beden daha büyüttüğümüz kazaklarımızın altında kilolarımız yerleşmeye devam etti. Yapmamız gereken bir beden küçük aldığımız elbisemizin içine girebilmek ve eğer bu elbise pahalı bir elbise ise; o elbisenin içine muhakkak girilecektir.

Günlük Yürüyüşler Yap!

Spora gitmek için vaktiniz olmuyorsa eğer ve çok yoğun bir tempoda çalışıyor iseniz ufak yöntemler ile 30 dakikalık ikişer set ile günlük bir saatlik tempolu yürüyüşünüzü tamamlayabilirsiniz.

İşe giderken evinizden erken çıkın ve başlangıç olarak iş yerinizden bir durak önce inin ve işinize yürüyerek gidin, bunu eve dönerken de yapın ve evinizden bir durak önce inerek yine tempolu yürümeye başlayın. İlerleyen zamanlarda bunu sürekli arttırın, önce iki durak sonra üç durak, yavaş yavaş tempoyu arttırdığınızda göreceksiniz ki artık evinize ve işinize neredeyse yürüyerek gitmişsiniz ve aslında spor yapmış olacaksınız.

Bir Kaşıktan bir şey Olmaz!

Diyet yaparken en zoru da misafirlikte zorla yemenizi isteyen ve geri çevirdiğinizde ise alınganlık gösteren ev sahipleri ile mücadelenizdir. Hiçbir şekilde doyduğunuza inanmayan ve sizi asla kilolu bulmayan o güzel teyzelerimiz aslında diyetinizi mahvetmek ve vücudunuzu alıştırdığınız sağlıklı beslenme düzeninizi bozmak için elinde su böreği ile beklemektedir.

Kibarca Ret Edin!

Yediğiniz her şeyin kalorisini hesapladığınız için bir su böreğinde ne kadar kalori var isterseniz kalori hesaplama cetvelinde kontrol edin, o güzel teyzemize ve su böreğine diyette olduğunuzu söyleyerek ret edin, çok acıkmadan yediğiniz yemekler ve geri çevirdiğiniz hamur işleri ile farkı en kısa zamanda tartınızda göreceksiniz.